A Premier Sport Tour, s. r. o. (a továbbiakban: "ÁSZF"), székhelye: Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, azonosító száma: 46 219 455, adószáma: SK2023285616, bejegyezve a Pozsonyi Városi Bíróság III. kerületi kereskedelmi nyilvántartásában, Sro részleg, 73743/B számú betétlap (a továbbiakban: "Premier Sport Tour, s. r. o.") jelen Általános Szerződési Feltételek.") szabályozza a felek jogait és kötelezettségeit a főként sporttémájú áruk (a továbbiakban: "Áruk") értékesítése során, és a Premier Sport Tour, s.r.o. által írásban vagy az alábbiakban meghatározott más megfelelő formában kötött szerződések (a továbbiakban: "Adásvételi szerződés") szerves részét képezi.
Tartalomjegyzék
A. ÁRUK ELADÁSA. 1
I. Fogalmak és meghatározások. 1
II. Adásvételi szerződés. 2
III. A kereskedő tájékoztatási kötelezettsége. 3
IV. Az áruk ára és a fizetési feltételek. 4
V. A kárveszély és a tulajdonjog átruházása. 5
VI. Szállítási feltételek. 5
VII. Visszalépés az adásvételi szerződéstől 6
VIII. Hibákért való felelősség és panaszeljárás. 8
B. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK. 11
- ÁRUK ELADÁSA
- Kifejezések és fogalommeghatározások
- "Vevő": fogyasztó vagy vállalkozás.
- "Kereskedő" a Premier Sport Tour, Ltd, székhelye: Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, személyi azonosító száma: 46 219 455, adószáma: SK2023285616, bejegyezve a Pozsonyi Városi Bíróság III. kereskedelmi nyilvántartásába, részleg: Sro, betét száma: 73743/B , e-mail: [email protected], tel.: [email protected], telefonszám: Sro. +36 70 239 8375, amely az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során saját nevében, saját számlájára, üzleti tevékenysége keretében jár el, és amely az általa üzemeltetett https://fbtfanshop.hu weboldalon (a továbbiakban: "E-shop") keresztül kínálja az árukat a Vevőknek eladásra.
- "Polgári törvénykönyv": a módosított 40/1964. sz. törvény, a Polgári törvénykönyv.
- "Vállalkozó" az a személy, aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során kereskedelmi vagy egyéb vállalkozási tevékenysége keretében jár el, miközben nem minősül a fogyasztóvédelmi törvény értelmében vett kereskedőnek vagy fogyasztónak, és jogviszonyait a módosított 513/1991. sz. törvény, a Kereskedelmi törvénykönyv szabályozza.
- "Fogyasztó": olyan természetes személy, aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során nem kereskedelmi vagy egyéb üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása gyakorlása során jár el.
- "Áruk": a Kereskedő által a https://fbtfanshop.hu weboldalon eladásra kínált termékek.
- "Fogyasztóvédelmi törvény": a fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 108/2024. sz. módosított törvény.
- Adásvételi szerződés
- A kereskedő a termékeit a webáruház honlapján történő elhelyezéssel kínálja eladásra. A Kereskedő és a Vevő között az adásvételi szerződés távollevők között úgy jön létre, hogy a Vevő megrendelést küld, amely az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlat, és a Kereskedő elfogadja a megrendelést (ajánlatot). A megrendelés elfogadásáról szóló értesítés (az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlat) képezi az adásvételi szerződés megkötésének alapját a Vevő és a Kereskedő között.
- A Vevő a megrendelését a webáruházon belül, a "Kosár" részben található megrendelőlap kitöltésével és elküldésével küldi el a Kereskedőnek. A Vevő köteles a megrendelőlapon legalább azokat az adatokat kitölteni, amelyek kötelezőnek vannak jelölve; ezek kitöltése nélkül a megrendelés nem küldhető el, és az adásvételi szerződés nem köthető meg. A Vevőnek lehetősége van a megrendelés elküldése előtt ellenőrizni vagy javítani azt.
- A Vevő a megrendelést legalább egy nappal korábban (reggel küldje el, és délben törlik) a +36 70 239 8375 telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen lemondhatja.
- A Kereskedő a megrendelés kézhezvételét elektronikus levélben (e-mail) igazolja a Vevő által a megrendelésben megadott e-mail címre. Az adásvételi szerződés megkötésére a megrendelés visszaigazolásának a Vevő által megadott e-mail címre történő kézbesítésével kerül sor.
- A létrejött adásvételi szerződés (beleértve a megállapított árat is) utólag csak a felek megállapodásával vagy törvényes indokok alapján módosítható írásban vagy más megfelelő formában. A szerződés módosításának vagy felbontásának írásbeli vagy más megfelelő formában történő módosításának vagy felbontásának minősül az is, ha a jogcselekményt olyan elektronikus úton (pl. elektronikus levélben) hajtják végre, amely lehetővé teszi a jogcselekmény tartalmának rögzítését és a jogcselekményt végrehajtó személy azonosítását. Az adásvételi szerződés mindaddig felmondható, amíg az árukat nem küldték el a Vevőnek.
- A megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy elolvasta a jelen ÁSZF-et, amelynek szerves részét képezi a Panaszkezelési eljárás, és fenntartás nélkül elfogadja azokat. A Vevő a megrendelés Kereskedő általi tényleges teljesítését megelőzően kellő időben értesül a jelen ÁSZF-ről, és lehetősége van arra, hogy azokat gondosan megismerje.
- A megrendelés elküldésével a Vevő a Kereskedő rendelkezésére bocsátja a megrendelés feldolgozásához szükséges elérhetőségi adatait, illetve azokat az adatokat, amelyeket a vásárlási dokumentumokon feltüntetni kíván.
- A Kereskedő fenntartja magának a jelen ÁSZF alkalmazását a Vevőkkel a webáruházon keresztül történő adásvételi szerződések megkötésekor, ugyanakkor nem fogadja el a Vevő egyéb feltételeit.
- A Vevő kérheti a Kereskedőtől, hogy küldjön írásbeli másolatot vagy visszaigazolást az adásvételi szerződés megkötéséről, és a Kereskedő köteles haladéktalanul megküldeni az ilyen másolatot vagy visszaigazolást a Vevő által megadott címre.
- A kereskedő tájékoztatási kötelezettsége
- A Kereskedő köteles a Vevőt a jelen ÁSZF útján világos, egyértelmű, érthető és félreérthetetlen módon tájékoztatni a követelésekre, a fizetésre, a kereskedelemre, a szállításra és egyéb feltételekre vonatkozó szerződéskötés előtti információkról, mielőtt a megrendelést elküldi:
- a termék főbb jellemzői - a termék típusának és jellegének, valamint az információszolgáltatás formájának megfelelő mértékben - a webáruház vonatkozó katalógusoldalán szerepelnek;
- a Kereskedő cégneve és székhelye a webáruház megfelelő aloldalán és a jelen ÁSZF 1.2. pontjában szerepel, amely a webáruház megfelelő aloldalán található és a Vásárlási szerződések elválaszthatatlan részét képezi;
- a Kereskedő elérhetőségeit a jelen ÁSZF 1.2. pontja tartalmazza, ezeken az elérhetőségeken a Vevő az Árut is reklamálhatja, reklamációt vagy egyéb panaszt tehet, stb;
- a Termék eladási ára, beleértve a hozzáadottérték-adót és minden egyéb adót, vagy ha az Áruk jellege miatt az árat ésszerűen nem lehet előre meghatározni, annak kiszámítási módja, valamint a szállítási, szállítási, postaköltség és egyéb költségek és díjak, vagy ha ezek a költségek és díjak nem határozhatók meg előre, akkor az a tény, hogy a Vevő köteles lesz azokat megfizetni, a webáruház vonatkozó katalógusoldalán szerepel;
- a teljesítési feltételek, a fizetési feltételek, a szállítási feltételek és az az időtartam, amelyen belül a Kereskedő vállalja a termék leszállítását vagy rendelkezésre bocsátását (a termék feladásának ideje, amelyhez a Vevő választása szerint hozzá kell adni a szállítási időt), a webáruház vonatkozó katalógusoldalán szerepelnek;
- a kereskedőnek az Áruk hibáiért fennálló törvényes felelősségének fennállásáról és időtartamáról a jelen ÁSZF részét képező Panaszkezelési eljárás tartalmaz információkat;
- a panaszok igénylésére és kezelésére vonatkozó eljárásokról a panaszkezelési eljárás tájékoztat, amely a jelen ÁSZF részét képezi;
- A Vevő panaszait és javaslatait e-mailben vagy postai úton a Kereskedő valamennyi elérhetőségére elküldheti, vagy személyesen átadhatja a Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava címen. Ezeket a javaslatokat és reklamációkat haladéktalanul, különösen írásban fogják kezelni;
- a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállási jogára vonatkozó információkat, az elállási jog gyakorlásának feltételeit, határidejét és eljárását a jelen ÁSZF 7. cikke tartalmazza. A Kereskedő a Vevő rendelkezésére bocsátja az adásvételi szerződéstől való elálláshoz szükséges nyomtatványt is, amely a jelen ÁSZF részét képezi. A Vásárló viseli az Áruk Kereskedőhöz történő visszaküldésének költségeit, és csak az Áruknak az Árukkal való olyan kezeléséből eredő értékcsökkenésért felel, amely meghaladja az Áruk jellegének, tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges mértéket;
- a Kereskedő hibákért való felelősségére és a Kereskedő által nyújtott szavatosságra vonatkozó információkat a jelen ÁSZF részét képező Reklamációs eljárás tartalmazza;
-
- Ha a Kereskedő nem tett eleget a kiegészítő díjak vagy egyéb költségek vagy az áruk visszaküldésének költségeire vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének, a Vevő nem köteles megfizetni ezeket a kiegészítő költségeket vagy díjakat.
- Az áruk ára és a fizetési feltételek
- A Vevő az árukat a webáruházon keresztül az ott megadott áron vásárolja meg. A megrendelés leadásával a Vevő elfogadja az Áruknak a Kereskedő által az E-shopban megadott vételárát.
- A webáruházban felsorolt Áruk vételára az ÁFÁ-val együtt végleges.
- Az Áruk vételára mindig a megrendelés Vevő általi elküldésének időpontjában érvényes, függetlenül annak későbbi változásától.
- A Vevő csak akkor köteles előleget fizetni vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nyújtani, ha ez a Kereskedő webáruházában az adott Árukra vonatkozóan kifejezetten szerepel.
- Az áruk vételárán felül a Vevőnek meg kell fizetnie a következő költségeket:
- az Áruk szállítása vagy kiszállítása az általa az Áruk megrendelésekor választott módon, a webáruházban megadott áron.
- a vételár megfizetése az általa választott vételár-fizetési módnak megfelelően. A vételár megfizetésének költségei a Vevőnek nyújtott ilyen szolgáltatások szolgáltatójától függnek.
- Ha a Vevő nem fizeti ki a megrendelt árut megfelelően és időben, a Kereskedőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől.
- A Kereskedő köteles az Áru korábbi árát feltüntetni az Áru árának csökkentéséről szóló értesítésben.
- Az Áruk korábbi ára az a legalacsonyabb ár, amelyen a Kereskedő az Árut eladta vagy biztosította.
- az Áruk árának csökkentését megelőző 30 napon belül, vagy
- az Áruk eladásának vagy rendelkezésre bocsátásának kezdetétől, ha a Kereskedő az Árut az árcsökkentést megelőző 30 napnál rövidebb időszakban adta el vagy bocsátotta rendelkezésre.
- A Kereskedő az Áruk árának fokozatos csökkentése során az Áruk korábbi áraként az Áruk árának első csökkentését megelőző eredeti árát adhatja meg, függetlenül az Áruk értékesítésének vagy rendelkezésre bocsátásának időpontjától.
- Az Áruk megrendelésekor a Vevő köteles az Áruk vételárának megfizetésére felkínált fizetési módok közül egyet választani.
- A Kereskedő a következő fizetési módokat teszi lehetővé az Áruk vételárának kiegyenlítésére:
- készpénzzel történő fizetés 5000 euróig, vagy fizetés fizetési terminálon (bankkártyán) keresztül az áruk átvételekor az átvételi ponton;
- fizetés a bank internetes felületén keresztül - online fizetési kártya;
- fizetés az áru átvételekor (a készpénzt a fuvarozó veszi át az ügyféltől);
- banki átutalással a Kereskedő Raiffeisen bank, a.s.-nál vezetett számlájára, IBAN: HU12 1209 2000 0179 1719 0010 0000.
- A megrendelés megerősítésével a Vevő beleegyezik az Áruk vételárának és a szállítási költségeknek a megfizetésébe, és a Vevő választása szerint fizet.
- A kárveszély és a tulajdonjog átruházása
- Az áruk vagy azok egy része a szállításkor száll át a Vevőre. Ha az adásvételi szerződésben a vételár megfizetéséről állapodnak meg az Áru leszállítása előtt, és a szállítás tárgya az egyedileg meghatározott Áru vagy a típus szerint meghatározott Áru, az Áru tulajdonjoga csak a vételár megfizetése esetén száll át a Vevőre.
- Az Áruk károsodásának kockázata az Áruk átadásakor száll át a Vevőre.
- Szállítási feltételek
- A Kereskedő az Árut legkésőbb az adásvételi szerződés megkötésétől számított 30 napon belül szállítja le a Vevőnek a Vevő által az Áru megrendelésében választott módon, kivéve, ha a webáruházban másként van meghatározva.
- A Kereskedő az áruk szállításának következő módozatait várja el és teszi lehetővé:
- személyes átvétel: a Vevő veszi át az árut. Az árut átvevő személynek ismernie kell az árubeszerzés számát, és adott esetben rendelkeznie kell egy kinyomtatott árubeszerzéssel;
- postai vagy egyéb szállítási szolgáltatással történő küldés: a szállítás díja a megrendelés napján érvényes árlista szerint alakul;
- A Vevő, aki Vállalkozó, köteles (a Vevőnek, aki Fogyasztó, ajánlott ezt az eljárást követni) a szállítmány állapotát (csomagok száma, a cég logójával ellátott szalag sértetlensége, a doboz sérülése) a fuvarozóval együtt azonnal a kézbesítéskor a mellékelt szállítólevél szerint ellenőrizni. A Vevő jogosult megtagadni az olyan küldemény átvételét, amely nem felel meg az adásvételi szerződésnek, pl. mert a küldemény hiányos, kivéve azokat az eseteket, amikor a megrendelést több szállítmányból kezelik (ekkor az egyes szállítmányok nem minősülnek hiányosnak) vagy sérültnek. Ha a Vevő ilyen sérült szállítmányt vesz át a fuvarozótól, akkor a fuvarozó átadási jegyzőkönyvében le kell írnia a sérülést. Ha a Vevő a küldemény tartalmának sérülését az átvételt követően észleli, a sérülésről legkésőbb 24 órán belül jegyzőkönyvet kell küldenie a Kereskedő e-mail címére: [email protected].
- A hiányosságra vagy a szállítmány külső sérülésére vonatkozó további állítások nem fosztják meg a fogyasztót a tétel követelésének jogától, de lehetőséget adnak a Kereskedőnek annak bizonyítására, hogy nem áll fenn az adásvételi szerződéssel való ellentét.
- Az Áruk szállítása a Vevő által választott szállítási módtól függő határidőn belül történik, amely a Vevő megrendeléséből és a webáruházban az Árukra megadott szállítási határidőn belül következik be. Ahol egy szállítási idő van megadva, az azt jelenti, hogy a Kereskedő gondoskodik arról, hogy az Áru a megadott időn belül átadásra kerüljön a fuvarozónak (vagy átadásra kerüljön a gyűjtőhelyen), és ehhez az időhöz a Vevő választása szerint hozzá kell adni az adott fuvarozó szállítási idejét.
- A Vevőnek jogában áll, hogy amennyiben a Kereskedő a jelen cikk 1. pontja szerint nem szállítja le az árut, akár a Vevő által a Kereskedőnek biztosított ésszerű határidőn belül is elálljon az adásvételi szerződéstől. A Kereskedő köteles a Vevőnek a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállását követően már megfizetett vételárat a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállásáról szóló nyilatkozatának a Kereskedő részére történő kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni, amely során a Kereskedő a vételárat ugyanolyan módon téríti vissza, mint amilyet a Vevő a vételár megfizetésekor használt, vagy más megfelelő formában, például banki átutalással. Ha az Áruk leszállításának lehetetlensége miatt (különösen az Áruk készlethiánya, elérhetetlensége, az Áruknak a gyártó általi forgalomból való kivonása vagy vis maior miatt) a Kereskedő nem tudja leszállítani az Árut a Vevőnek, a Kereskedő köteles a Vevőnek alternatív teljesítést vagy a Vevőnek az adásvételi szerződéstől való elállás lehetőségét felajánlani. Ha a Vevő a Kereskedő által felajánlott helyettesítő teljesítést nem fogadja el, vagy nem áll el az adásvételi szerződéstől a Kereskedőnek az Áruk leszállításának képtelenségéről szóló értesítésétől számított 30 naptári napon belül, az adásvételi szerződés kezdettől fogva érvényét veszti, és ha a Vevő a vételárat vagy annak egy részét már megfizette, a Kereskedő a fentiekben meghatározott határidőn belül és módon köteles a már megfizetett vételárat vagy annak egy részét visszatéríteni.
- Visszalépés az adásvételi megállapodástól
- A fogyasztóvédelmi törvény 19. §-ának rendelkezései szerint a Vevő - Fogyasztónak joga van a megkötött adásvételi szerződéstől indoklás nélkül elállni az áru átvételétől számított 14 napon belül. A Fogyasztó az elállási határidő kezdete előtt is elállhat attól a szerződéstől, amelynek tárgya az Áru szállítása. Az elállási határidő betartottnak minősül, ha az elállási nyilatkozatot legkésőbb az elállási határidő utolsó napján elküldik a Kereskedőnek. A Vevő a jelen ÁSZF részét képező elállási nyilatkozatot használhatja. Az adásvételi szerződéstől való elállásnak tartalmaznia kell az űrlapon előírt információkat, különösen a Vevő azonosítóját, a megrendelés számát és dátumát, az áru részletes specifikációját és egyebeket.
- A Kereskedő köteles a Fogyasztónak indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszafizetni a Fogyasztótól a szerződés alapján vagy azzal összefüggésben kapott valamennyi kifizetést, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket, valamint az egyéb költségeket és díjakat. A Kereskedő nem köteles visszatéríteni a Fogyasztónak a kifizetett összegeket, mielőtt az árut a Fogyasztónak átadták, vagy amíg a Fogyasztó nem bizonyította, hogy az árut visszaküldték a Kereskedőnek, kivéve, ha a Kereskedő javasolja az áru személyes vagy a Kereskedő által felhatalmazott személy általi átvételét.
- A Kereskedő köteles a fizetéseket a Fogyasztónak ugyanolyan módon visszautalni, mint amilyet a Fogyasztó a fizetéskor használt. Ez nem érinti a Fogyasztó azon jogát, hogy a Kereskedővel más fizetési módban állapodjon meg, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban a Fogyasztónak nem számítanak fel további díjakat.
- A Kereskedő nem köteles megtéríteni a Fogyasztónak a többletköltségeket, ha a Fogyasztó kifejezetten a Kereskedő által kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. Többletköltségnek minősül a Fogyasztó által választott szállítási költség és a Kereskedő által kínált legolcsóbb szokásos szállítási mód költsége közötti különbség.
- A Fogyasztó köteles az árut a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni a Kereskedőnek vagy a Kereskedő által az áru átvételére felhatalmazott személynek. Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a Kereskedő az Áruk személyes vagy a Kereskedő által meghatalmazott személy útján történő átvételét javasolja. Az első mondat szerinti határidő betartottnak tekintendő, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra. A Vevő köteles az Árut hiánytalanul, sértetlenül, tisztán, teljes dokumentációval, abban az állapotban és értékben visszaszolgáltatni, ahogyan az Árut átvette, és az Árut lehetőség szerint az eredeti csomagolásban kell visszaszolgáltatni, ellenkező esetben az Áru értékének minden olyan csökkenéséért, amely az Áru olyan kezeléséből ered, amely túlmutat az Áru tulajdonságainak és működőképességének megállapításához szükséges kezelésen, felelősséggel tartozik.
- A Vevő köteles az árut az elállási időszak alatt kellő gondossággal kezelni és ellenőrizni. Abban az esetben, ha a Vevő eláll a szerződéstől, és a Kereskedőnek használt, sérült vagy hiányos árut szállít, a Vevő vállalja, hogy megtéríti a Kereskedőnek azt az értéket, amellyel az áru értéke ténylegesen csökkent, valamint az áru javításával és eredeti állapotának helyreállításával kapcsolatban a Kereskedőnél felmerült költségeket; a Kereskedő kártérítési jogát ez nem érinti. A Vevő viseli az Áru visszaküldésének költségeit, ha az ÁSZF ezen cikke alapján eláll a szerződéstől.
- A Vevő tudomásul veszi azt a tényt, hogy amennyiben az árukat ajándékkal együtt adják át, az ajándékozási szerződés a Kereskedő és a Vevő között azzal a feltétellel jön létre, hogy amennyiben a fogyasztó a fogyasztóvédelmi törvény 19. §-a szerinti elállási jogával él, az ajándékozási szerződés hatályát veszti, és a Vevő köteles a visszaküldött áruval együtt a kapcsolódó ajándékokat is visszaküldeni.
- A jóváírás kiállításakor a Vevő tulajdonjogának védelme érdekében a Vevőnek igazolványt kell felmutatnia. A Vevő a rendelés benyújtásával hozzájárul a személyes adatok e célból történő feldolgozásához.
- Az elállást úgy kell megtenni, hogy a Vevő a fent említett határidőn belül elállási nyilatkozatot küld a Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava címre a Kereskedőnek. A Vevő a jelen ÁSZF részét képező elállási nyilatkozat nyomtatványt vagy bármely más egyértelmű elállási nyilatkozatot elektronikus úton is kitöltheti és elküldheti a Kereskedőnek e-mailben a [email protected] címen. Amennyiben a Vevő él ezzel a lehetőséggel, az elállási nyilatkozat beérkezését a Kereskedő haladéktalanul visszaigazolja e-mailben.
- A fogyasztóvédelmi törvény 19. szakaszának (1) bekezdése értelmében a Vevő nem állhat el az adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya
- olyan termék szállítása vagy nyújtása, amelynek ára a pénzügyi piacnak a kereskedő által nem befolyásolható ármozgásaitól függ, amelyek az elállási időszak alatt következhetnek be;
- a Fogyasztó specifikációi szerint gyártott áruk vagy egyedi megrendelésre készült áruk szállítása;
- olyan áruk szállítása, amelyek gyorsan romlanak vagy romlandóak;
- az áruk szállítása olyan védőcsomagolásban, amely egészségügyi vagy higiéniai okokból nem alkalmas a visszaküldésre, ha a védőcsomagolás a szállítást követően megsérült;
- olyan áruk szállítása, amelyek természetüknél fogva a szállítást követően elválaszthatatlanul keveredhetnek más árukkal;
- olyan Áruk értékesítése, amelyeket úgy szereltek össze, hajtogattak össze vagy használtak, hogy a Kereskedő által az eredeti állapotuk helyreállítása nem lehetséges fokozott erőfeszítés és megnövekedett költségek nélkül, pl. összehajtogatott vagy összeszerelt bútorok stb., a szerződés megkötését és az Áruk Kereskedőtől a Vevő részére történő átvételét követő időpontban.
- A Kereskedő az Áruk elküldésének pillanatáig jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, különösen a megrendelt Áruk Vevő általi pillanatnyi elérhetetlensége miatt. A Kereskedő azonban köteles az elállásról a Vevőt haladéktalanul tájékoztatni a Vevő által a megrendelésben megadott e-mail címre. Az elállást megelőzően a Kereskedő jogosult a Vevőnek alternatív teljesítést felajánlani. A Vevő jogosult a helyettesítő teljesítést visszautasítani és az adásvételi szerződéstől elállni. Ebben az esetben a felek nem támasztanak egymással szemben semmilyen követelést, kivéve, ha a Vevő már kifizette a megrendelt áru vételárát. Ebben az esetben a Kereskedő köteles visszatéríteni az Áruk vételárát.
- A Kereskedő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni, ha a Vevő nem fizeti ki az áru vételárát megfelelően és időben, vagy nem veszi át a leszállított árut megfelelően és időben, az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló írásbeli értesítéssel, amelyet a Vevőnek a Vevő állandó lakóhelyére (székhelyére) küldött ajánlott levélben vagy a Vevő elektronikus címére küldött elektronikus üzenetben (e-mail) küldött el.
- A jelen ÁSZF 7. cikkének rendelkezései kifejezetten nem vonatkoznak azokra a szervezetekre, amelyek nem felelnek meg a Fogyasztó fogalmának. Ha a Vevő Vállalkozó, a Vevő csak az adásvételi szerződéstől állhat el:
- a Kereskedő és a Vevő - Vállalkozó közötti kapcsolatra vonatkozó kötelező rendelkezésekben meghatározott okokból;
- a Kereskedőnek az áruk visszaküldésére irányuló különleges intézkedései esetén, függetlenül attól, hogy a Vevő fogyasztó vagy vállalkozás.
- Hibákért való felelősség és panaszeljárás
- A jelen Panaszkezelési eljárás a Kereskedő ÁSZF-jének és a Kereskedő és a Vevő között létrejött adásvételi szerződésnek (a továbbiakban: "Panaszkezelési eljárás") szerves részét képezi. A jelen Panaszkezelési eljárás két részből áll, a Kereskedő és a Vevő - Fogyasztó közötti szerződéses jogviszony, valamint a Kereskedő és a Vevő - Vállalkozó közötti szerződéses jogviszony szabályozására.
A Kereskedő és a Fogyasztó közötti szerződéses kapcsolatra vonatkozó panaszszabályzat
-
- A kereskedő felel az olyan hibákért, amelyek:
- rendelkezik az Árukkal abban a pillanatban, amikor az Áruk károsodásának kockázata a Vevőre száll;
- az Áruk átvételét követően a jótállási időszakon belül (Jótállás) következnek be, kivéve a romlandó Áruk esetében, amelyekre a Jótállás nem vonatkozik.
- A Kereskedő az Áruk hibáiért az Áruk kockázatának a Kereskedőtől a Vevőre történő átruházásának időpontjában, azaz a Vevőnek történő átadás időpontjában felel.
- Az Árukra vonatkozó jótállási idő 24 hónap, amely az Áruk Vevő általi átvételétől kezdődik. A használt áruk jótállási ideje 12 hónap. Ha az eladott Árukon, azok csomagolásán vagy a hozzájuk tartozó használati utasításon felhasználási idő van feltüntetve, a jótállási idő nem jár le ezen időszak lejárta előtt. A jótállási jegyet a Vevő kérésére kell kiállítani.
- A Kereskedő nem felel az Áruk hibáiért a jelen Reklamációs eljárás 8.2. pontja szerint a következő esetekben:
- ha a Vevő nem gyakorolta az Áruk hibáiért való felelősségre vonatkozó jogát az Áruk jótállási idejének lejártáig;
- az Áruk olyan hibái, amelyekről a Vevő az adásvételi szerződés megkötésének időpontjában tudott, vagy - figyelembe véve az adásvételi szerződés megkötésének körülményeit - tudnia kellett volna, kivéve, ha a hibák az Áruk azon tulajdonságaihoz kapcsolódnak, amelyekkel az Áruknak az adásvételi szerződés szerint rendelkezniük kellett volna;
- ha az Áruk hibája az Áruknak a Vevő által okozott mechanikai sérülése,
- ha az Áruk hibáját az Áruk olyan körülmények között történő használata okozta, amelyek intenzitásuk, páratartalmuk, kémiai és mechanikai hatásuk tekintetében nem felelnek meg az Áruk természetes környezetének;
- ha az Áruk hibáját az Áruk nem megfelelő kezelése, üzemeltetése vagy gondozatlansága okozta;
- ha az Áruk hibáját az Áruk túlzott terheléssel vagy a dokumentációban meghatározott feltételekkel, illetve az Áruk szokásos használatának általános elveivel ellentétes használatával okozott sérülés okozta;
- ha az Áruk hibáját az Áruk olyan károsodása okozza, amelyet elkerülhetetlen és/vagy előre nem látható események, különösen vízkár, tűz, statikus vagy légköri elektromosság vagy más természeti csapás okozott;
- ha az Áruk hibáját az Áruk véletlen romlása okozza;
- ha az Áruk hibáját az Áruk illetéktelen személy általi manipulálása okozta;
- használt Áruk esetében a Kereskedő nem felel a használatból vagy elhasználódásból eredő hibákért;
- az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében nem felel azért a hibáért, amelyért az alacsonyabb vételárat kialkudták.
- A Vevő köteles a Kereskedővel szemben indokolatlan késedelem nélkül érvényesíteni az Áruk azon hibáiért való felelősségi jogait, amelyek az Áruk Vevő általi átvételének időpontjában fennálltak. A Vevő jogosult az Árut a lehető leghamarabb megvizsgálni, miután az Árut érintő kárveszély elhárult. Az Áruk átvételekor a Vevő köteles megvizsgálni az Áruk állapotát (csomagok száma, csomagolás sértetlensége, a doboz vagy maguk az Áruk sérülése), és jogosult megtagadni a hiányos, sérült vagy sérült szállítmány átvételét, ha az Áruk állapota erre utal. A Vevő nem köteles átvenni a hiányos, sérült vagy sérült szállítmányt, és erről a tényről haladéktalanul értesíti a Kereskedőt. Ha a szállítmány átvételét a Vevő aláírásával igazolja a fuvarozó dokumentumaiban anélkül, hogy a szállítmány hiányosságára, sérülésére vagy törésére vonatkozó feljegyzést tennének, az ilyen jellegű későbbi reklamációkat csak akkor fogadják el, ha a Vevő bizonyítja, hogy az állított hibák már az áru átvételekor is megvoltak.
- A jótállási idő hatálya alá tartozó Áruk hibáiért való felelősségi jogok megszűnnek, ha azokat a jótállási időn belül nem gyakorolják. A romlandó árukra vonatkozó felelősségi jogokat legkésőbb a vásárlást követő napon kell gyakorolni, ellenkező esetben a jogok megszűnnek. A szavatossági jog gyakorlásától addig az időpontig terjedő időszak, amikor a Vevő a javítás befejezését követően köteles volt az Árut átvenni, nem számít bele a jótállási időbe. A kereskedő köteles a Vevőnek igazolást kiállítani arról, hogy a Vevő mikor élt a jogával, valamint a javításról és a javítás időtartamáról. Ha az Árut kicserélik, a jótállási idő az új áru átvételétől kezdődik újra. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha egy garanciális alkatrészt cserélnek ki.
- A hibákért való felelősségi jogokat, és így a reklamációkat a Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava (a továbbiakban: a Kereskedő székhelye) címén, vagy a +36 70 239 8375 telefonszámon, illetve a [email protected] e-mail címen kell érvényesíteni.
- Az árukkal kapcsolatos panaszeljárás azon a napon kezdődik, amikor az alábbi feltételek mindegyike halmozottan teljesül:
- a Kereskedőnek küldött kárbejelentés, amelyben a Vevő az Áruk hibáira vonatkozó információkat valósághűen közli, különösen pontosan megjelöli az Áruk hibájának típusát és mértékét, valamint jelzi, hogy az Eladónak az Áruk hibáiért való felelősségéből eredő jogai közül melyeket érvényesíti;
- az igényelt Áruk átadása a Vevőtől a Kereskedőnek, kivéve, ha az Áruk olyan Áruk, amelyek jellegüknél fogva nem szállíthatók postai úton vagy személyesen.
- A Vevő az árut reklamációs okból az alábbiak szerint adhatja át a Kereskedőnek:
- az Áruknak a Kereskedő székhelyén történő átadásával;
- a reklamált árut tartalmazó postai küldeménynek a Kereskedő székhelyének címére történő megküldésével. A Kereskedő ajánlja, hogy az árukat reklamációra történő elküldéskor biztosítsa, az utánvétes küldeményeket pedig nem fogadja el.
- Ha az Árukban olyan hiba van, amely orvosolható, a Vevőnek joga van:
- hogy a hibát térítésmentesen, időben és megfelelő módon távolítsák el, míg a Kereskedő köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani;
- a hibás Árut hibátlan Áruval kicserélni, vagy ha a hiba csak az Árunak egy részét érinti, a Vevő jogosult a rész kicserélésére, kivéve, ha a Kereskedőnek az Áru árához vagy a hiba súlyosságához képest aránytalan költségei merülnek fel;
- elállni az adásvételi szerződéstől, ha a Vevő a javítást követően a hiba megismétlődése vagy a hibák nagyobb száma miatt nem tudja megfelelően használni az árut;
- ésszerű árengedményt követelhet az áruk árából.
- Ha az Árukban olyan hiba van, amely nem orvosolható, és amely megakadályozza az Áruk hibátlan dologként való megfelelő használatát, a Vevő jogosult:
- az áruk cseréjére;
- az adásvételi megállapodástól való elállás;
- az áruk árából ésszerű árengedményt kap.
- A Vevő döntése alapján, hogy a Reklamációs eljárás jelen cikk szerinti jogai közül melyiket gyakorolja, a Kereskedő köteles a reklamáció kezelésének módját haladéktalanul, vagy összetett esetekben legkésőbb a reklamáció napjától számított 3 munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az Áruk állapotának komplex műszaki felmérése szükséges, legkésőbb a reklamáció napjától számított 30 napon belül meghatározni. A reklamáció rendezése (a Vevőre alkalmazandó jog szerint) a reklamációs eljárás lezárását jelenti a kijavított Áruk átadásával, az Áruk kicserélését, az adásvételi szerződéstől való elállást és az Áruk árának visszatérítését, az Áruk árából ésszerű árengedmény fizetését vagy annak indokolt elutasítását.
- A panaszkezelés módjának meghatározását követően a panaszt ésszerű, 30 napot meg nem haladó határidőn belül kell kezelni. A határidő meghosszabbítható, ha azt a kereskedő által nem befolyásolható objektív ok indokolja. A reklamáció kezelésére rendelkezésre álló határidő lejárta után a Vevőnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől, vagy joga van az árut új árura cserélni. A Kereskedő köteles a reklamáció rendezéséről írásbeli igazolást kiállítani.
- A kereskedő köteles a Vevőnek visszaigazolást adni a reklamációról. Ha az igényérvényesítés e-mailben történik, a Kereskedő köteles az igényérvényesítésről szóló visszaigazolást haladéktalanul kézbesíteni a Vevőnek; ha a visszaigazolás nem kézbesíthető haladéktalanul, akkor azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az igényérvényesítés bizonyítékával együtt kell kézbesíteni; az igényérvényesítésről szóló visszaigazolást nem kell kézbesíteni, ha a Vevőnek lehetősége van az igényérvényesítés más módon történő bizonyítására. A Kereskedő a reklamáció rendezésének eredményéről a reklamációs eljárás lezárását követően haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt telefonon vagy e-mailben, és az áruval együtt vagy e-mailben átadja a Vevőnek a reklamáció rendezéséről szóló igazolást.
A Kereskedő és a Vállalkozó közötti szerződéses kapcsolatra vonatkozó panaszkezelési eljárás
-
- A Kereskedő felel a leszállított áruk azon hibáiért, amelyek a Vevő általi átvétel időpontjában fennálltak. A Kereskedő nem felel olyan hibákért, amelyekről a Vevő az áru átvételének időpontjában tudott, vagy az összes körülményt figyelembe véve tudnia kellett volna, és tudhatott volna.
- A Vevő köteles az Árut az Áru átvételekor megvizsgálni, és a leszállított Áru esetleges hibáit írásban jelezni attól a naptól számított 2 munkanapon belül, amikor a Vevőnek a hibát az ellenőrzés során szakmai gondossággal kellett volna felfedeznie, vagy amikor a hibát szakmai gondossággal később is felfedezhette volna, de legkésőbb az Áru átvételétől számított 1 hónapon belül. Amennyiben a Vevő e kötelezettségének nem megfelelően és időben tesz eleget, az Áruk Kereskedő általi átadását úgy kell tekinteni, hogy az Áruk átadása szabályszerűen és időben megtörtént, és a Vevő minden, a hibák miatt fennálló igénye megszűnik.
- A hibákért való felelősségi jogokat, és így az igényeket a Kereskedőhöz kell benyújtani a Kereskedő székhelyének címén, vagy a +36 70 239 8375-es telefonszámon, illetve a [email protected] e-mail címen.
- Az árukkal kapcsolatos panaszeljárás azon a napon kezdődik, amikor az alábbi feltételek mindegyike halmozottan teljesül:
- a Kereskedőnek küldött panaszbejelentés, amelyben a Vevő az Áruk hibáiról igazat ad, különösen pontosan meghatározza az Áruk hibájának típusát és mértékét;
- az igényelt Áruk átadása a Vevőtől a Kereskedőnek vagy egy kijelölt személynek, kivéve, ha az Áruk olyan Áruk, amelyek jellegüknél fogva nem szállíthatók postai úton vagy személyesen.
- A Vevő az árut reklamációs okból az alábbiak szerint adhatja át a Kereskedőnek:
- az Áruknak a Kereskedő székhelyén történő átadásával;
- a reklamált árut tartalmazó postai küldeménynek a Kereskedő székhelyének címére történő megküldésével. A Kereskedő ajánlja, hogy az árukat reklamációra történő elküldéskor biztosítsa, az utánvétes küldeményeket pedig nem fogadja el.
- Ha az Áruk hibásak, a Kereskedő köteles a hibát a Kereskedő által megfelelőnek ítélt módon orvosolni, beleértve, de nem kizárólagosan, a javítást, cserét vagy csereáru szállítását, vagy a hiányzó Áruk szállítását, vagy az Áruk árából kedvezményt nyújtani, vagy elállni a Szerződéstől. A Kereskedő köteles a hibát a Kereskedő által e célra meghatározott és a Vevővel közölt ésszerű határidőn belül a módszerek bármelyikével kijavítani. Amennyiben a hibát a Kereskedő nem orvosolja megfelelően és időben, és az adásvételi szerződést lényeges módon megszegi, a Vevő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni vagy az áru árából árengedményt követelni, amely igény érvényesítéséről a Vevő legkésőbb a bekövetkezéstől számított 3 munkanapon belül köteles értesíteni a Kereskedőt, ellenkező esetben az érvényét veszti. Abban az esetben, ha a hiba nem kerül megfelelően és időben kijavításra, és az adásvételi szerződést lényegtelen módon megszegik, a Vevő csak az áru árából való árengedményre jogosult, amely igény érvényesítéséről a Vevő legkésőbb az igény felmerülésétől számított 3 munkanapon belül köteles értesíteni a Kereskedőt, ellenkező esetben az érvénytelenné válik.
- Ha a Vevő olyan hibáról értesíti a Kereskedőt, amelyért a Vevő véleménye szerint a Kereskedő felelős, és a Kereskedő elmulasztja a szóban forgó hiba feltárását, a Vevő köteles megtéríteni a Kereskedőnek az összes elvégzett munkát, valamint az ezzel kapcsolatos összes kiadást és költséget.
- Abban az esetben, ha a Vevő az Áruk hibáiból eredő követeléseit érvényesíti, de nem teszi lehetővé a Kereskedő számára, hogy az állítólagos hibát indokolatlan késedelem nélkül megvizsgálja és/vagy az állítólagos hibák felderítése és ellenőrzése érdekében az állítólagos Árukkal rendelkezzen, a Vevő hibákért való felelősségre vonatkozó követelései megszűnnek.
- ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- Ezek az ÁSZF 2024.8.1-től érvényesek.
- A Kereskedő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen ÁSZF-et előzetes értesítés nélkül megváltoztassa azáltal, hogy az új változatot a webáruház honlapján közzéteszi.
- Abban az esetben, ha a Kereskedő a https://fbtfanshop.hu webáruház honlapján az eladásra kínált termékek mellett közzéteszi azok értékelését, ezek az értékelések olyan Vásárlók valós tapasztalatain és értékelésein alapulnak, akik a múltban már megvásárolták az adott terméket.
- Az adásvételi szerződésre a Szlovák Köztársaság joga az irányadó, kizárva az olyan kollíziós szabályokat, amelyek az alkalmazandó jogot a Szlovák Köztársaság jogától eltérő jogként határoznák meg. Bármilyen jogvita esetén a Szlovák Köztársaság bíróságai rendelkeznek joghatósággal.
- Az adásvételi szerződés szlovák nyelven kerül megkötésre. Amennyiben a Vevő igényei miatt az adásvételi szerződés szövegének fordítása felmerül, a feltételek értelmezésével kapcsolatos vita esetén az adásvételi szerződés szlovák nyelvű értelmezése az irányadó.
- A Kereskedő és a Vevő - Fogyasztó közötti, a jelen ÁSZF-ben vagy az Adásvételi szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyokra a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztóvédelmi törvény, valamint a kapcsolódó jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadóak, mindig a mindenkor hatályos változatukban.
- A Kereskedő és a Vevő - Vállalkozó jelen ÁSZF-ben vagy az adásvételi szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyaira az 513/1991. sz. törvény, a Kereskedelmi törvénykönyv, valamint a kapcsolódó jogszabályok vonatkozó rendelkezései az irányadóak, mindig a hatályos szövegükben.
- A jelen ÁSZF-ben foglalt kölcsönös jogok és kötelezettségek szabályozása és a Felek eltérő írásbeli megállapodásai közötti ellentmondás vagy eltérés esetén a Felek eltérő írásbeli megállapodásai az ÁSZF szövegével szemben csak az eltérő írásbeli megállapodás mértékéig érvényesülnek.
- Az ÁSZF és az adásvételi szerződés egyes rendelkezéseinek esetleges érvénytelensége nem érinti azok egyéb tartalmát.
- Ezek az ÁSZF elérhetőek a Kereskedő honlapján https://fbtfanshop.hu/, és a Vevő archiválhatja, sokszorosíthatja és megismerheti azokat.
- A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrzési Hatóság (SOI) az a felügyeleti hatóság, amely ellenőrzi, hogy a Premier Sport Tour, s. r. o. megfelel-e az általánosan kötelező érvényű előírásokból eredő kötelezettségeinek. A Premier Sport Tour, s. r. o. és a Fogyasztó között felmerülő viták bíróságon kívül is rendezhetők, és ennek érdekében a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről szóló módosított 391/2015. sz. törvény szerinti alternatív vitarendezési szervezethez alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot nyújthat be. Az alternatív vitarendezésre jogosult szervezetek aktuális listája a következő címen érhető el:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
A fentieken túlmenően a:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK egy hozzáférhető platform a fogyasztói és üzleti viták uniós szintű online vitarendezési rendszeréhez (RSO-platform). Az RSO-platform egy interaktív és többnyelvű weboldal, amely egyetlen kapcsolattartási pontként szolgál az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésből eredő szerződéses kötelezettségekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezését kereső fogyasztók és vállalkozások számára.
A FOGYASZTÓ TÁVOLLEVŐK KÖZÖTT KÖTÖTT SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁSI JOGÁNAK GYAKORLÁSÁRÓL ÉS A KERESKEDŐ ÜZLETHELYISÉGÉN KÍVÜL KÖTÖTT SZERZŐDÉSRŐL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÁS
1. Elállási jog
Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön vagy az Ön által kijelölt fuvarozótól eltérő harmadik fél átvette az árut.
Az elállási jog gyakorlása során kérjük, hogy a szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (pl. postai úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztasson minket a Premier Sport Tour, s. r. o., Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, e-mail: [email protected], telefonos elérhetőség: +36 70 239 8375 . Erre a célra használhatja az általunk átadott vagy elküldött elállási nyilatkozat mintáját, de annak használata nem kötelező.
Az elállási határidő megmarad, ha Ön az elállási határidő lejárta előtt értesítést küld az elállási jog gyakorlásáról.
2. Az elállás következményei
A szerződés felmondása esetén visszatérítjük a szerződés megkötésével kapcsolatban teljesített összes kifizetését, beleértve az áru Önnek történő kiszállításának költségét is. Ez nem vonatkozik a további költségekre, ha Ön az általunk kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott. A kifizetéseket legkésőbb a szerződés felmondásáról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük Önnek. A visszatérítéseket ugyanazon a fizetési módszeren keresztül teljesítjük, amelyet Ön a fizetéskor használt, kivéve, ha kifejezetten más fizetési módhoz járult hozzá, és minden további költség felszámítása nélkül.
A kifizetés visszatérítésével addig várhatunk, amíg az árut vissza nem küldték a címünkre, vagy amíg nem tudjuk bizonyítani, hogy Ön visszaküldte az árut, attól függően, hogy melyik a korábbi időpont.
Kérjük, hogy az elállási jog gyakorlásától számított 14 napon belül küldje vissza nekünk az árut, vagy hozza el a címünkre, illetve adja át (kérjük, adja meg a címét). A határidő betartottnak minősül, ha Ön a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut.
Az áru visszaküldésének közvetlen költségei Önt terhelik.
Ön felel az áru értékének minden olyan csökkenéséért, amely az áru természetének, jellemzőinek és funkcionalitásának megállapításához szükségesől eltérő módon történő kezeléséből ered.
ELÁLLÁSI NYILATKOZAT TÁVOLLEVŐK KÖZÖTT ÉS ÜZLETHELYISÉGEN KÍVÜL KÖTÖTT SZERZŐDÉSEK ESETÉN
(Kérjük, csak akkor töltse ki és küldje vissza ezt a nyomtatványt, ha el kíván állni egy távoktatási vagy üzlethelyiségen kívüli szerződéstől.)
Premier Sport Tour, s. r. o., székhelye: Na Revíne 29/C, 831 01 Bratislava, azonosítószám: 46 219 455, bejegyezve a Pozsonyi Városi Bíróság III. kerületi kereskedelmi nyilvántartásába, részleg: Sro, betét száma: 73743/B, e-mail: [email protected] , telefonos elérhetőség: +36 70 239 8375.
Ezúton értesítem, hogy elállok az ezen árukra vonatkozó szerződéstől:
Számla száma: _________________________________________________________
Tétel leírása: ___________________________________________________________
Az áru átvételének időpontja: ____________________________________________
A fogyasztó neve és vezetékneve: _________________________________________
A fogyasztó címe: _______________________________________________________
A fogyasztó IBAN-számlaszáma: __________________________________________
A visszavonás oka (nem kötelező):
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
AZ ÁRUK VISSZAKÜLDÉSÉNEK CÍME:
FutbalTour.sk
Teslova 20a
821 02 Pozsony
Kapcsolat: [email protected]
Dátum: ________________________ Aláírás: _________________________